Så uskyldig, du gjorde mig så lyk'lig.

Nått utav de bästa med hösten ä all bra musik som släpps. Och jag kan bara påstå att än så länge så är jag super nöjd med musiken som släppte/tjötats ut i höst !

Men förövrigt så hare vart en vädigt slapp tisdag.
x Matilda va halvt sjuk
x Anna hade träningsvärk/ va trött
x Rebecca hade skratt anfall
x Ola & Ola va på ret humör
x Oskar va på blandat humör, men MEST glad !
x och ja va besviken på att jackan jag vill ha inte finns att beställa :(

Men för att liva upp denna tisdag så bestämde jag och oskar att vi skulle gå och ta en fika efter att vi vart på banken. Så Nordells blev de ! En timme gick ruskigt snabbt och helt plötsligt va ja tvungen att gå till tåget. Men tack för sällskapet Oskar det uppskattades !

- men nu ska de skrivas lite skolarbete, sen bär de iväg hem till min prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0