Oskars chans att biljera !

Lite mindre snuvig, och på bättre humör styde bilen mot staden och skolan.
Längs vägen fick jag även hämta upp albin då han tyckte att han också va värd en sovmorgon.
Så med sällskap i bilen entrade vi skolgården, där vi får ett varmt välkomnande av Nils-Gunnar som argt säger att på skolgården får man absolut inte parkera om man är elev ! Skolgårdens parkering som har ungefär 25 platser och varav lärarna använder 15 är alltså förbjuden för alla andra. Så istället för att fylla parkeringen så måste vi hitta andra ställen och stå på ! TROR INTE DE DU GUBBE !
  Inte nog med att han är emot parkering på skolgården, så är han även helt störd när de gäller i att hålla psykologi lektioner, då det endast är HANS ord som räknas, och det är bara HANS sätt som är det BÄSTA !
De är liksom ingen idée att argumentera egentligen, men man kan ju bara inte låt bli..
Men annars har dagen rullat på, har även upptäckt att skolan fått en ny datasal som ska va tillgänglig för alla och de gillas. 
Något annat som gillades skarpt idag var Oskar Widemarks bakvärk ! De va en av de godaste kladdkakan jag någonsin ätit, måste jag säga. Så tack ockar !
  Dagens solif va väl kanske inte nån värre höjdare, då vi endast va 4 pers, mötte Bryntes Blåbär och m.bengtsson stod i mål ! HAHA, efter en utklassning på 6-0 så hade vi inte så mycket att komma med, men men de är trots allt bra en lek ?

- Kvällen till ära åkte jag,mamma,pappa & hajyang till Karlstad för och se på Mamma Mia,
och denna kvällen blev mycket lyckad då det va en riktigt bra show.
Och något som jag konstaterar under kvällen är att min framtida man ska va musikal artist.
DE ÄR VÄLTRÄNADE,KAN SJUNGA, KAN DANSA OCH SER JÄVLIGT BRA UT !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0