Orkar inte hålla de inom mig längre !

Min ilska,min besvikelse men främst av allt min trötthet på denna person !

Med åren så förändras man som person vare sig man vill de eller inte, och för vissa människor innebär detta att bästa vänner växer ifrån varandra. Även om man inte vill de så kan man göra de, och detta är just va som har hänt mellan oss två. Vi har växt in i två nya liv och JUST NU finns de inte plats för någon som du i mitt liv !
Och det som blev vårt "break" är ju bara så otroligt FJANTIGT !
Vi är båda över 18 år och varför vissar vi inte de? Istället beter vi oss som om vi vore 10 max ?
Men både du och jag vet att detta har legat i luften länge och att de kom just nu är väl kanske inte så lägligt, men när är det lägligt att bryta upp en vännskap som varat i 12 år ?
Men det som jag STÖR mig så otroligt mycket på är DITT sätt som du beter dig på !
Varför kan vi inte hälsa ? VArför ska allt va som på lågstdiet ? trodde vi va vuxna ?

- Du har gjort ett val och nu äre DU som ska få ta konsekvenserna för detta !

Men jag ska tacka dig för EN sak, och de är att du har fått mig att inse vilka mina VERKLIGA vänner är !
- så tack för det sandra !



Kommentarer
Postat av: Matilda

<3

2010-10-08 @ 19:46:21
Postat av: anna

puss o kram Bengan! <3

2010-10-09 @ 10:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0