Lite spontant sådär

Igår blev de lady´s night med anna & matilda till största delen, men dock inte på Tiki utan istället befann vi oss till en början på sporthallen. Arvika - Rudsten belv en väldigt spännande och framför allt bra match som arvika vann. MEn när matchen va slut så va vi inte jätte sugna på mat, så istället kom vi på lite spontant att vi skulle se på bio. Så 20 över 7 kommer vi in på bion och tio minuter senare börjar Wall Street, så den fick de bli.
  I två timmar satt jag och höll mig, i tror om att om jag går ner på toa så händer de nått speciellt. Men de hände inget jätte speciellt och filmen va väl bra, men ingen jätte succé heller.
Men efter bion slog vi till med Gourme mat i form av DONKEN ! Lite fetare och några raggar varv senare sa vi tack och bock och skildes åt.
En riktigt trevligt lördag som jag gärna gör om, så tack ännu en gång brudar !


Kommentarer
Postat av: Anonym

En mycket bra lördag :)

Och bilden, den är bara för bra! :D

2010-10-17 @ 19:45:18
URL: http://atothem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0