Ja vill också..

Önskar jag kunde va lika duktig som min kära klasskamret anna liljestrand, och göra lite skolarbete.
men denna lördag lär de inte bli några läxor gjorda. men imorn kanske ?

Gårdagens fredagsmys blev lite ändrat då vi bytte ut bastu mot sprillans nya one tree hill avsnitt, och de va så otroligt mycket bättre ! Med gråten i halsen gick jag och la mig, för fan va bra avsnitt - I LÖVE IT !
Imorse vakna man upp mä halsont men med ett väldigt bra humör, och de måste va på grund av one tree hill avsnitten :P Men vid halv ett åkte vi och kollade på tapeter till alex och nu vill jag också tapetsera om !
Men tror att jag får nöja mig med att agera smakråd åt alex istället.

Ska slänga i mig lite mat, sen blire OK ! Så ingen lagfest för mig ikväll, men vi syns senare brudar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0