Hhhhockey frrrrrrrrilla !

Mârtens söndagen kunde jag vakna upp utan några som helst skavanker och MATLUST !
Vilket va helt underbart, efter att ha gått spyfärdig i ett helt dygn tidigare, så tummen upp för de (Y)
  Men åkte hem till sköna gröna Edane vid elva och pratade lite hus köp med pappa.
Pappa har tydlgen fått syn på ett fult hur men med VÄRLDENS läge, så han håller nu på och försöker övertala mig ocg mamma om att de är det PERFEKTA stället att bo på ! Men skärmnäs lockar varken mig eller mamma så jag HOPPAS att han lägger ner denna idén snart !

  Efter att ha fyllt på magen lite så tog jag saaben och åkte till Arvika för att hämta Sandra och Mappe, för hockey i Grums även denna söndag stod på schemat. Mycket prat och en hel del skratt lyckades vi dela under dessa timmar, och de känns som att alla timmarna i värmlands ishallar går så mycket fortfare när man har nån att prata med - så TACK SANDRA !
   Efter matchen blev de Burger King med Sandra,Henrik,Alex,Martin och Philip, efter mycket mat så bestämde vi oss för att byta sällsakap, så sandra och henrik åkte till Hammarö, medan ja,alex,philip och martin åkte hem till Arvika. Hälsade på Philips söta och LILA vove, skjutade hem grabbarn sen bar de äntligen hemåt till Edane.

Ska man summera helgen kan man ju säga att den blev inte riktigt som jag hade planerat, utan istället blev den MYCKET bättre ! Så tack alla underbara för att ni finns ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0