Fredags mys ? Varför inte !

Veckans bästa dag = FREDAG ?
Skulle nästa tro det, finns ingen annan dag som man längtar till så mycket som fredagar !
Och nu är den äntligen här och de ska såklart firas genom riktigt fredas mys med babe, god mat, film och bastu !
i love it  <3

Veckasn bästa dag började med ett mycket uppskattat frukost möte med anna angående projektarbetet. Efter en frukost och massa planering så va vi klara och de va dax för skola i form av naturkunskap.. Efter denna energikrävande lektion så fick vi, hör och HÄPNA, fiktigt GOD mat i skolan. ÄNTLIGEN !
riktigt mätta och belåtna kunde vi bege oss till dagens sista lektion, och de känndes verkligen att de va dagens sista lektion för vissa. Efter religionen blev de som alla andra fredagar - GYM !
- men jag håller fast vid min åsikt om att de är VÄRDELÖST att träna på fredagar. De går inte riktigt som man vill, bätte äre med måndagar.
Men när resultaten inte gick min väg så fick jag nöja mig med boy´s ens sällskap istället, och de är inte helt fel de.
Tog en promenad hem till alex, och där är jag ännu.
Väntar på att alex ska komma hem så att de kan bli lite MYS !


JAG VILL TEBAX !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0