En dag kvar till lov !

Eller aa två lektioner imorn sen äre HÖSTLOV och LONDON !
Ska bli riktigt skönt med lite ledighet och bara få chans att vila upp min trötta kropp.
För efter förra veckans jobb,skola och utekväll så är inte min kropp som den ska. Min hals strejkar och huvudvärken är inte långt borta, medan jag ä väldigt trött hela tiden, så vila är NÖDVÄNDIGT.
Eftersom min hals stejkar så blire även ingen träning idag.
  Men om man ska se bortom alla prblem så måste jag säga att det är FRUKTANSVÄRT skönt och gå i trean.
Schemat är inte allt för jobbigt och de är något som man bara kan hissa.
Idag tillexempel så skrev vi psykologi prov, sen hade vi två timmars lunch,
pingis tunnering, fika och sen volleyboll och jag KLAGAR ABSOLUT INTE !


Favorit klassen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0