Bröderna Fluff for the WIN !

Igår vankades det Halloween party hemma hos anna och vilket party de blev.
Alla va utklädda från topp till tå och humöret va verkligen på topp.
Kvällen till ära så bestämde jag och Oskar för att vi skulle vara bröderna Fluff.
Vår utstyrsel gick väl inte hem hos alla, men vi gav det iallafall ett helhjärtat försök.
Efter att ha lekt lite lekar och kommit i mycket god stämning begav vi oss ner till TIKI.
Alla kom inte in, men vi som väl kom in hade jävligt roligt om jag får säga det själv.
jag & min broder höll ihop hela kvällen, samtidigt som anna och Nk också va mä nästan HELA tiden.
Men när Tiki väl stängt så blev det såklart pizza innan vi kunde återvända hemmåt.
Anna fick mä sig två grabbar medan jag gick hem till min GOS.
Det blev en mycket lyckad och trevlig kväll och de är bara och tacka folket för.
SÅ TACK FOLKET !

Kommentarer
Postat av: devil

denna Anna hade att bra tur hon ;)

2010-10-31 @ 18:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0