Viva la vida

Stockholm med alla samhällare va helt klart en mycket trevlig resan.
x Brände pengar på kläder
x Såg/ tog kort på Martin Stenmark
x Såg på dryg dansuppvisning
x Hade världens bästa sällskap !
Strax efter elva va man hemma igår kväll och då var man allt annat än pigg kan jag lova.

Imorse blev de upp vid halv åtta för att en timme senare
befinna sig ute i skogen för att tjäna lite pengar i form av plantsättning.
Efter drygt 3 timmar hade man tjänat in 1000 spän och jag kunde sluta för idag.
Åkte mä pappa och köpte glass sen bar de iväg hemmåt.
Hemma mötte jag av en trött och hungrig aleksander.
Hamburgare fick de bli till lunch och strax efter de åkta alex hem.
15.00 vare dags för match mä DFK på Edevi -
alltså hemma premiär för min den på Edevi.
En premiär i div 5 som gick lysande.
Vinst mä 7-1 och självaste Malin Bengtsson fick till och med näta idag !
ÄNTLIGEN ÄR DEN FÖRBANNADE NOLLAN SPRÄCKT !
Efter matchen blev de hem och fixa morsdags tårta sen ta tåget in till stan.
Alex bestämde sig för att dra ut så istället passade jag på att busa lite med Alex kusiner resten av kvällen.
Även om medelålderna inte va så hög så var även detta sällsakap mycket trevligt att umgås i.

Så min lördags kväll blev inte riktigt som planerat, men jag kan  inte klaga på den heller !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0