vilken jävla premiär du !

Har aldrig någonsin mått så otroligt dåligt inför en match som jag gjorde igår.
Fy fan va nervös jag va, och de kändes fan inte som att de gick över förns matchen va över.
Men efter otroligt mycket kämpa och VILJA så lyckades vi vinna mä 2-1 ! och jag har då aldrig vart så trött men ändå så glad på samma gång tidigare.
Otroligt lyckliga gled vi till Karlstad för att äta, nån lagfest blev de aldrig pga av att de va många som hade andra planer, men vi tar de om två helger istället !

Men tack och lov för att de inte blev nån lagfest, för nå vidare bra mådde jag inte matchen.
Istället blev de hem och lägga sig på soffan och sova, sen kom aleksander vilket gjorde att jag mådde bättre än tidigare men ändå inte nog bra så sov en sväng till medan Alex såg på tv, SEN kunde vi äntligen gå och lägga oss.

Så imorse när jag vakna va huvudvärken ÄNTLIGEN borta och jag va inte nå illamående längre heller (Y)
Storstädade rummet,packade allt inför morgondagens campande i vassviken, och fördrev lite mer tid innan vi kunde åka in till stan.

Ikväll blire HOCKEY och återigen HOCKEY !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0