SA NI SERIEPREMIÄR ?


De är helt sjukt hur mycket jag har längtat till denna dag och nu äntligen är den här.
Dock är jag jävligt nervös inför hur de nya spelsystemet ska funka?
Kommer jag orka 90 minuter på mittfältet?
Håller minna benhinnor?

De va inte de lättaste att somna inatt kan jag lova, vakna halv 9 och då vare de första jag tänkte ¨på.
Så de ska bli skönt och få de överstökat !
Men nu blire att ladda mä massa BrA musik, äta nått stadigare, pussa hejdå till alex, SEN bär de iväg till Karlskoga !

Efter matchen nalkas de lagfest och jag hoppas på att vi alla är på ett riktigt bra humör då !
Så håll alla tummar ni kan för att de ska gå vägen för oss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0