Mycket lyckad lördag kväll !

Vid sex tog ja min cykel och trampade ner mot ICA för att handla
nått att grilla för mig och Josse. Så mä en Flintastek och en potatissallad senare
lämnade jag palmviken för att möta josse.
Sen drog vi vidare till O.Ljung.
  Strax efter sju hade nästan alla anlänt så tog Markus plats
vid grillen som grillmastern och började grilla hej vilt i takt till Absolut 90-talet skivan som spelades i bott.
Förutom två små bitar så måste jag säga att Mackan lyckades helt klart mä grillningen.
Första grillningen för i år kunde inte ha vart bättre.
Med mycket gott sällskap och mycket bra sällskap höjde stämingen rejält.

Men vid halv 12 bestämde vi oss för att dra mot staden
då flera hade lämnat olas hus. Jag,Ola,Oskar & Josse började
cykla mot macan för att få något att äta, men vi ångra oss rätt fort
när vi insåg att vi inte va så speciellt hungriga ändå.
Så istället åkte ola hemmåt medan jag,oskar och josse fortsätte in mot stan.
Utanför konsum styckåsen fick vi se en katt som jaga en mus, vilket josefin GÄRNA vilja följa...
 Men ifrån Konsum kom vi och vårt första stop blev hemma hos oskar
där vi fick ställa ner cyklarna.
Sen spenferade vi resten av kvällen på kykogatan SÅKLART.
Men efter nån timme blev de som vanligt väldigt tråkigt,
så jag och alex bestämde oss för att hämta cykeln och gå hem.
Men de skulle ta ett tag innan vi kom hem då vi va höll pukan sällskap
 medan hon vänta på Joanna som aldrig svara..
 Men pukan vet hur hon ska ta dem hon - skön iaf när hon går ut i vägen framför bilen för att ska stanna !
HAHAHa..
Men efter detta kunde vi bege oss hemmåt och somna ganska fort!

- Men tack ALLA som va mä igår, Ola,Ola,Oskar,Josse,Adam,Markus,Albin,Fredrik med flera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0