Då va valborg över och man är nu ett steg närmare sommaren

Helgen har innehållt mycket olika trevligheter och helger som de här vill jag gärna ha mer AV !
Fredag, gick bra och vi har nog fått ihop vårt lilla teater till draman nu hoppas vi. Drog ner på stan en sväng på stan med oskar och höll han sällskap när han skulle ta ut pengar och fixa klippning innan tåget gick hem till Edane.
Åt mat, bytte kläder och gjorde mig iordning för att dra hem till Jennifer.
På grund av tidig tränings match mot Årjäng på lördagen så blev de inget drickande för min del, och de känns inte som att jag gick miste om något ! Men väl hos Jennifer ramlade den ena hockeypöjken in efter den andra, till och med unge Johan Olofsson deltog i vår lilla sammanträffning. Unge Johan fick sig kanske en drink för mycket, men jag hoppas han hade en rolig kväll. Men efter att gänget fått i sig lite alkoholhaltiga drycker, lyssnat på lite musik och spenderat lite tid med att se på chattroulett så gick vi upp till Lengan.
En salig blandning hann infinna sig hos Lengan under den tid vi va där och jag måste säga att de va mycket trevlig.
Drog ner till stan och som vanligt i ARVIKA STADEN DÄR ALLLT HÄNDER så hamnade man på Kyrkogatan ( dvs gatan mellan tiki och TIMMYS ) ett antal timmar. Men även här fanns de vissa stunder som får en att skratta och vekligen må riktigt bra ! Men trött och frösen drog jag,alex & victor till K-by.


Lördag morgon blev de upp tidigt för att åka på sista träningsmatchen innan serien början. Vi vann mot Årjäng mä   4-0 och de känns faktiskt ganska bra med de nya spelsystemet. Så vi får väl se hur de går på lördag !
Åkte hem och åt mat och slappade lite innan de bar iväg in mot stan och hem till Alex. Hemma hos Alex va Julia & Alvin så här vare allt livat. Men efter en timmes busande bestämde vi oss för att gå hem till Julia för att kolla på deras kattungar och FY FAN VA SÖTA DE VA " Skulle inte va helt fel och få ta mä en sån liten fillur hem !
Men efter lite gos skjutsade Henrik men till Gabbi och man fick spendera lite tid med henne. MYCKET trevlig och mer sånt hoppas vi på ! Men efter några timmar fick de räcka, gabbi åkte till Daniel och jag åkte hem till Alex och lite senare kom mamma och hämta oss. Körde hem och fick gyllende läga att backa runt hörn och liknande när de inte va jätte mycket trafik. Väl hemma slog vi oss ner framför tvn för att se på Barca !


Söndag har vart en lung dag som innehållt, utomhus sysslor i trädgården, solsken, mat, tv och älsklingen.
En så fin dag som denna fyller även OLA LJUNG år och de är bara att lyfta på hatten och säga grattis till grabben !

Imorn äre ny vecka med nya möjligheter och TRÄNINGAR PÅ EDEVI som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0