Ännu en vecka med ett internet som inte vill fungera...

Att inte ha något Internet leder till oändligt med tid över, och vissa gånger känns det riktigt skönt,
men mesta dels känns de otroligt jobbigt.. Känner inte riktigt att man hänger mä i svängarna HAHAHA..
Men till veckan är de förhoppnings fixat så då är man förhoppningsvis back on track igen !

Men under helgen blev de aldrig nån hemma premiär då regnet vräkte ner på fredagen,
vilket ledde till att de inte gick att spel på Edevi. Så istället fick de bli en hel dag
 med älsklingen och de behövdes.
Söndag morgon blev de upp tidigt för att klippa gräs hos farmor & farfar
innan man skulle iväg och döma fotboll klockan 12.
Kronan vann och tjejerna som jag tränade förra året va riktigt duktiga (Y)
Resten av dagen blev de mer fotboll och tv.

Måndan gick fort då vi inte hade någon svenska och slutade redan klockan 12.
 Dock stannade jag,anna,matilda & josefin kvar på skolan för att skriva klart fysiologi rapporten.
Efter två timmars skrivande bestämde vi oss för att sluta.
 Iställer drog jag,matilda & josse ner till stan för och kolla på skor och köpa glass.
Både jag & Josse fastna för ett par skit snygga HÖGKLACKADE skor..
HAHA, tro de eller ej men dessa skor måste jag allt ta och fundera över.
 Malin Bengtsson i högklackat är ingen syn som skådats förr, men dom va riktigt snygga och lätta att gå i !
Så vem vet när sommarlovet börjar äger jag kanske ett par högklackade skor? hmm....

Idag gick man till skolan med ett gott humör, men de skulle snart sänkas
när jag fick reda på att jag fått IG på svenska nationella uppsatsen. 
Endast för att jag inte hade nån källa mä på uppsatsen. Visst de är en miss av mig,
 men va fan att en jävla källa ska fälla en så totalt.
Så istället för att få ett VG i slutbetyg så fick jag nu endast G i svenska ! F@@@@@@N !
Men resten av dagen bestod av tio minuter engelska, spanska och förhoppningsvis sista fysiologi lektionen.

Imorn väntas de tre lektioner i skolan,  sen ska jag fixa pass, hem och packa sen blire hem till Matilda och fira henne. Som om inte de vore nog toppar vi kvällen med att sova över hemma hos käraste Gabriella.
Vilket såklart ska bli mycket trevligt !
På Torsda drar alla samhälls tvåor på solberga iväg till Stockholm.
Huvudstaden ska få fin besök från bonnera från skogen hela två dagar.
Så förhoppningsvis kommer man inte hem tomhämt på fredag natt.

-  Nedräkningen till Spanien har äntligen börjat på allvar och jag vill bara åka NU !
Ska bli så jävla gött att få åka utomlands en vecka med älskling & hans familj
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0