älskade vädergudar varför kan ni inte va oss till lags ?

Ikväll väntas de övernattning/tältning i vassvika med alla elever som har Johan & Henrik i idrott,
och jag kan inte direkt påstå att vädret höjer suget efter att bege sig ut då de SPÖREGNAR UTE !
Matilda & Anna jag hoppas att ni tänker på oss när ni ligger på playan, medan vi ANDRA får ligga i ett kallt tält när de regnar !

Men förutom vädret så finns de inte så jätte mycket som man kan klaga på en dag som denna.
Vaknade upp hos älsklingen, åt frukost, fick besök av världens sötaste katt som satt och tittade på mig genom fönstret. När jag skulle gå ut till bilen kom såklart katten och jag kunde inte låta bli att gosa lite..
Väl på vik spela vi gris i 45 min sen fick vi sluta, så de kändes väl inte JÄTTE värt och åka ut men men.
När vi kom in till stan gick jag & Ola och bokade körlektioner och fixade mä sommarjobb förhoppningsvis.
  Lunch,spanska,snabb svenska sen sluta vi ! Drog ett varv på stan och fick mä mig två armband !
Nu sitter man hemma och funderar på om jag verkligen packat allt och de hoppas jag verkligen.
 Ska laga lite mat, sen bär de iväg mot skogen !
Snälla gudar, va NÅDIGA !


Sötare får man leta efter !

FÄRDIGPACKAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0