älskade T V Ä T T M A S K I N

asså vilka UNDERVERK en tvättmaskin kan åstakomma.
Mina vita converse är nu lite vitare och jag är super nöjd !

Dagen började med ett pass fotboll ute på vik och de va en skön känsla av att kunna va UTE på gräs och inte inne i hallen plus att solen sken. En perfekt början på dagen fööljdes senare av en tallrik GRÖT, spanska, lunch mä grabbaran och till slut svenska. På väg ner till tåget träffa ja älsklingen och de va helt klart tummen UPP.
Dorg hem och bakade inför morgondagens fysiologi där jag och josefin ska stå för fikat. Samtidigt som detta skede skulle jag även försöka laga mat till familjen. Men trots lite tidsbrist och stress hann jag få i mig mat och baka klart och infinna mig på Free Style klockan 5.
  Linda & Co nya salong va skit snygg och de va en hel del folk så tror helt klart att de kommer bli riktigt lyckat.
Nu blire att skynda sig och byta om och dra iväg till Edevi, för första träningen på HEMMAPLAN !

- älskar dig aleksander andersson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0