t som i TISDAG !

Dagen började mä att jag försov mig, men jag hann mä bussen efter en aning stress.
Väl i skolan skulle vi först lyssan på svenska häftet inför nationella, vilket inte var allt för intressant.
Men jag höll mig NÄSTAN vaken hela tiden som tur va. Efter denna enorma kraft ansträngning vare dags för engelska och även där var det en enorm kraftansträngning då vi såg klar på William Shakspear filmen.
Efter engelskan gick jag & pukan och satte oss i en datasal och nördade lite.
  Drog och åt sen bar de iväg till spanska. Spanska är väl inte dagens höjdpunkt om jag säger så, men de går allt!
Hade ännu en håltimme och denna spenderades tillsammans med oskar & två datorer. Fixade och donade med våran lagbild från kortvasan och måste säga att den blev MYCKET BRA !
Fysiologin bestod av ett påhopp från johan, hmm.. Skratt, förvirrade människor och framför allt skön sång från Ola,Ola,Anna,Josefin & Linnea !

Efter skolan drog jag hem till Jennifer :) Tjejen hade vart duktig och fixat med maten, så när jag kom dit var i stort sett allting klart och jag kan absolut inte klaga.
Som vanligt när vi två är med varanda så belv de en hel del prata om jag säger så. Drog ut och gick ett varv på stan, och är vi passerar City, kommer jag på att jag va väldigt sugen på chokladbollar.
Så när vi kom tillbaks till lägenheten bestämde vi oss för att göra chokladbollar. Vi skulle bara göra halva satsen, så jag skrev om receptet och la det på köksbänken. Dock läste jennifer lite fel och 0,5 dl socker blev 1,5 dl socker. Chokladbollarna blev till Sockerbollar som va vidrigt äckliga ! HAHAHA att vi alltid ska lyckas du & ja "
  Spenderade lite tid framför tv/datorn innan vi kunde gå mot HK, Jennifer skulle på Body Atack och jag skulle på den vanliga tisdagas träningen = löpning sen body pump.
Nytt varv idag på löpningen, och intervall springningen uppför backen va inte lite jobbig, då man kände efter 5 stag att mjöksyran bara pumpade i musklerna. Men vi överlevde turen och 40 minuter senare var vi tebax på HK.
Body Pumpen gick bra, känns faktiskt som man blivit starkare, hehe..

Hemma stod maten på bordet och de kan jag bara tacka mamma för.
- nu blire att ringa älskling sen kan man somna otroligt skönt!


Skönt gäng väl ;)

Kommentarer
Postat av: Oskar

men vilken bild, mästerfotograf den där som lyckats fånga alla oss på bild ;)

2010-03-17 @ 21:20:37
URL: http://ockeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0