T som i tiger !


Vaknade upp idag och kände mig utvilad, vilket de känns de flesta dagarna.
Men tamefan när jag kommer till skolan blir jag lika trött som jag är på kvällen när jag går och lägger mig.
Inte för att jag missar så mycket, men de är jobbigt och alltid va så trött när man kommer till skolan.
Men som sagt efter lite sömn klarade jag mig igenom dagen utan några vidare problem.
Har anmällt lag till Rena Rama Natta nu också :)
Så nästa torsdag är innebandy som gäller för fulla muggar !
De sista två timmarna på torsdagar är det goegrafi, och vi har som sagt kört "På Spåret" några gånger.
Alla tidigare gånger har bord 4 vunnit, de vill säga Ola,Jag,Ola,Oskar,Jocke & Karl-Johan.
Och även denna gång så var det bord 4 som tog hem segerna med hela 8 poängs marginal !
Nejdå, vi spårar då inte ur grabbar ;)

Tog tåget hem, hann innaför dörrn typ när Aleksander ringer och säger att han är på väg hem till mig och vill att jag ska komma och möta honom. Mycket finulig och omtyckt överraskning måste jag säga!
Drog hem och lagade lite mat och bara tog de lungt, innan han åkte hem en säng för att träna och fördriva tid när jag ska iväg träna.

Imorn är äntligen fredag vilket innebär helg och glada miner hos dem flesta, förutom hos några i klassen som har en viss obehaglig känsla för denna dag då drama står på schemat.   Inget jag direkt kan hålla med om,då jag tycker att de faktiskt ä ganska kul mä drama. Senare på kvällen blire The Roof med älskling och de ska bli riktigt mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0