spegel spegel på väggen där..

Efter förra inlägget har jag faktiskt hunnit mä riktigt mycket eller a 3 saker xD
Men mig väldigt hurtig och bestämde mig för
att dra ut på en löptur då de inte blev nån träning på eftermiddan.
5 km fick de bli och väl hemma var jag MYCKET nöööjd mä min insats.
  Drog i mig lite mat sen fick jag äntligen mä mamma på att åka in till stan och handla.
Känns som de va evigheter sen vi va i stan och handla men de tyckte inte mamma.
Fick iallafall köra lite bil och jag bara längtar tills man får ta detta jävla körkortet..

När jag kom hem vare bara att ställa sig framför spegeln och börja öva inför muntliga imorn.
Känns som jag måste öva nån mer gång, sen får va allt hoppas på att de sitter någolunda iallafall.

På Coop såg jag även nått som fångade mitt intresse !
Måste säga Lina & Linnéa ni är allt ett par jävlar på att baka bullar iallafalla.
För om inte jag minns fel så såg era bullar ut exakt så här ? Hmm
Måste vart Findus som sett era bullar och sen tagit receptet va ? HAHAH




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0