skönt de mä ibland

Blev endast löpning idag, då instruktörerna va sjuka.
Så på HK blev de lite prat om lägret samt lite små övningar som Jonas höll i.
fick även höra från en viss person att X tydligen va väldigt trött på mig efter 11 år i samma lag HAHAHA. Tror du inte att jag är de på dig då ?
De hela sluta mä att jag inte kunde hålla mig och va tvungen att kläckar ur mig lite kommentarer på väg till bilen.
Kom hem till Alex där maten stod framme. Så de va bra att slänga sig in i duschen sen äta snabbt.
Blire en lång natt då vi har 4 One Tree Hill avsnitt att ta igen! men de ska allt gå bra !

Kommentarer
Postat av: Oskar

Malin, du och dina alltid så passande kommentarer... ;)

2010-03-02 @ 23:57:38
URL: http://ockeman.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet ! vet inte vart jag får allt ifrån ;)

2010-03-03 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0