så väntat, men ändå så OVÄNTAT


Ännu en underbar dag med solsken och underbart umgänge!

Dagen började med att vi såg två ny One tree Hill avsnitt, innan jag kunde gå ut och sätta mig i solen njuta. Efter att han suttit ute på verandan i 30 minuter kom även aleksander och sätte sig i solen och njöt av vädret.
Vid halv 3 kom alex mormor och hämtade oss, så vi kunde åka hem till henne och äta lunch.
Mycket god torsk fick vi magen och vi åkte därifrån med mätta magar.
Alex och Mappe drog och bowlade medan jag åkte hem med tåget.

Väl hemma blev de att svida om sen på Kalas för Per (min farbror)
Allt va väl som vanligt, vi åt och prata som vanligt.
Sen släpptes den STORA BOMBEN !
Per & Hang Yang ska gifta sig om 2 veckor!
Detta känns väldigt konstigt då dom inte vart tsm i ett år ens, men vi får hoppas på att de känns väldigt rätt för dem. Men, nu har vi snart en Asiat i familjen Bengtsson då !

Så planerna fick ändras om lite. För imorn skulle jag & gabbi egentligen ÄNTLIGEN umgåtts, men istället får de bli Karlstad och hjälpa Hang Yang leta en enkel brudklänning . Vilket ska bli väldigt skoj och nått väldigt nytt. Men vi får se om vi hittar något som duger?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0