perfekt fredag !

Vaknade upp hemma hos älsklingen, va lite smått trött efter att ha legat uppe och sett på Pananormal Activity (stavninge?). Aleksander kläckte ur sig slutet på filmen så de blev inte riktigt lika äckligt. Trodde den skulle va ävkligare faktiskt, men vissa gånger vare faktiskt väldigt äckligt !

  Åt frukost och läste igenom samhällen lite snabbt sen skjutsade Madde mig till skolan. Väl i skolan skrev jag,anna & josefin klart vårat historia arbete. När de var klart så satt vi mest och prata med Ola & Oskar ett tag till. Kvart över 10 blev det att göra samhällsprovet. Skulle jag få göra om de skulle jag kanske inte riktigt srivit så mycket på första frågan, då jag fick stressa mig igenom resterande frågor. Men men.
  Gick och åt och började förbereda sig inför dagens höjdpunkt - DRAMA ! Dagen till ära skulle vi använda en stol som massa olika föremål och jag måste säga att grupp 4 (jag,matilda,ola & anton?) lyckades riktigt bra. Om 3 veckor är dags för gatu teater på arvikas gator. Detta kommer bli mycket intresant och spännade !
  Tog ett varv på stan, innan jag kunde gå och möta upp aleksander på tåget. Åkte hem och åt mat, la oss framför tvn och laddade inför kvällens händelse.

18.00 begav vi oss ut på vår lilla tripp och längskidorna var såklart med. Åkte ut på Edevi och drog varvet bort mot 61:an. I första backen trodde jag att jag skulle pissa på mig av skratt, men jag klarade mig. Men skrattet fortsatte hela vägen och jag tror inte aleksander hade lika roligt som mig alla gånger. Men runt kom vi nöjd och belåtna efter 6 km.
   Nyduschade sitter man nu framför tvn och fredags myser mä cola & chips. Vilket inte känns helt fel.

- Imorn blire Road Tripp med familjen Andersson, då vårt grannland i öst ska få besök !


Puss på dig honey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0