och vår längtan lockar och drar

Solen skiner som aldrig förr och jag måste säga att nu mår man riktigt bra.

Imorse blev de upp tidigt för att göra sig iordning och äta frukost innan vi kunde åka till stan.
Väl i stan bytte vi bil och sällskap.
Vi startade vår resa mot grannlandet i öst. En ganska oplanerad resa som kom att innehåll inte så värst mycket mer än bilåkning. Stannade på en liten mysig ljus butik strax utanför Kongsvinger. Butik kryllade av mysig inredning och framför allt MASSOR av ljus. Alex mamma fick de hon ville ha och jag tror hon blev mycket nöjd.
Vi rullade sedan vidare mot Kongsvinger. Staden Kongsvingar har dock inte allt för mycket att erbjuda förutom bra konstgräs planer om du frågar mig.
Efter ett kort besök åkte vi hemmåt istället. I Charlottenberg blev det stop på köpcentret för att äta och gå runt ett var på centret.
- 100 spänn fattigare lämnade jag köpcentret mä en fet godispåse och ett par solglasögon.
Hemma hos alex blev det att lägga sig och se på ett nytt avsnitt av one tree hill.
Ikväll blire att BÄNKA sig framför tvn då det är självaste MELODIFESTIVAL FINALEN !
ska faktiskt bli riktigt spännande och se vem som vinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0