not so good


vakna upp med en näsa som va igen täppt, ett huvud och en hals som värkte ! 
Alltså ingen vidare början på dagen.
Solen sken, men fick bli en inomhusdag idag.

Fixade klart foto-albumet och disskuterade lite gamla bilder mä Eric.
Sen gick jag och la mig framför tvn, och där har jag legat fram tills nu !
Pappa åkte och handla så får hoppas på att han får mä sig nått gott hem.
Planerade att åka till Alex ikväll, men tror inte att de blir så, tror även  inte heller att de blir nått att umgås mä Jennifer imorn när jag mår som jag mår.
Behöver att tid jag har på mig att kurera mig och verkligen bli frisk för på sönda äre CUP som gäller!

Så ikväll blire fredas-mys med mamma & pappa och en STOR påse godis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0