Marchin On

Sitter inne på Alex rum, helt ensam och dunkar TIMBALAND i högtalarna !
Ny favorit låten är helt klart Marchin On - Timbaland ft OneRepublic, Helt klart en 10a !
Gårdagen var mycket trevlig,bröllopet gick snabbt, sen blev de att njuta av riktig go Kina mat även om de va lite för stark ibland.  Jag och mamma  kom även fram till att vår släkt gick från att va svennebanan till 100% till att iallafall bli en lite mer mångkulturell släkt ! HAHA, de måste ju va ett litet plus i dagens samhälle ?
Maten drog ut på tiden så vi kom inte ifån Karlstad försn efter 6. Så de blev tyvärr ingen innebandy denna kväll. Va riktigt längesen jag va och såg på innebandy, å nu kände jag att jag verkligen ville dit, men då hanns de inte mä tyvärr. Väl hemma fick jag reda på att Arvika vunnit mä 6-5 och både jag & pappa kom fram till att vi troligen missade en riktigt bra match som hade vart rolig och se
.
Men Men, får hoppas på att Arvika klarar kvalet och att man kan gå och se på dem till Hösten iställe :)
Aleksander kom och hem till mig, och de blev soffläge hela kvällen! Dukade fram Cheese Balls och Cola sen va kvällen fullbordad !
Imorse blev de upp strax innan tio för att gratta brorsan. Tårta på morgonen ä inte helt fel !
Eftersom de har snöat hela dagen så fick jag & aleksander stanna inne framför tvn och se på skidor istället hela dagen. Drog och träna vid halv 5 och nu sitter jag här på Aleksanders rum och väntar på att han ska komma hem och laga mat åt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0