levde i kaos tills jag nådde till en vändpunkt


Då va ännu en ny vecka igång och jag kan inte klaga på veckans början på något sätt.
Vaknade upp breve min käraste aleksander, FINNS inget MYSIGARE !
Drog på mig kläder,åt frukost,borstade tänderna och kände mig taggade för ett pass fotboll när jag satt på bussen.
    Även denna måndagen som så många andra var det alldeles för kallt i hallen, så vi fick istället va på gymet.
Kände att denna gången vare bara och ta igen förra måndagens slappande på gymet.
Så en timme senare värkte magen som aldrig förr, men fruktansvärt gött å veta att jag faktiskt gjort nått.
Jag & Anna gick och satte oss på bibloteket och planerade klart inför vår idrottslektion fram tills lunchen.
Gick och åt, sen en timmes spanska. Efter spanskan drog jag,oskar,ola & ola till en datasal för att fördriva tid.
Oskar & Ola skulle egentligen skriva på historia arbetet men tror inte de blev så mycket gjort då Ola mest fokuserade på behinne problemen och Oskar ängnade sig åt skön sång på hög nivå !
     Men efter en timme vare slut på de roliga och vi skulle ha en avslutande lektion i svenska. Satt pch lyssande på svenska nationella och de va en aning tråkigt. Men efter en timme slutade vi och då vare bara att gå ner till stationen och ta tåget hem.
     Väl hemma sol skenen som aldrig förr, så jag gick hem och bytte jacka och tog på mig sol glasögongen och drog ut i de fina vädret.  Nu sitter jag hemma och tittar på tv och väntar på att maten ska bli klar.

- Ikväll blire att bara ta de lungt och SÅKLART familjen Annorlunda !

 


Kommentarer
Postat av: ditt <3

söta öron :)

2010-03-16 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0