Jag ger, du tar, Har tusen frågor kvar !


Gårdagen va helt okej, dock började man bli lite rastlös efter att ha vart hemma i två dagar.
Men jag överlevde och sängen lockade redan vid halv 11.
Kom till sängs och där somnade jag ganska fort.

07.00 ringde väckarklockan imorse och då vare bara att kliva upp.
Fick i mig frukost och packade de sist, innan vi kunde åka in till hallen.
Kan summera cupen mä att vi spela jävligt bra, men hade ingen målvakt som kunde täppa igen riktigt.
Men Men, vi fick iallafall med oss ett poäng och de är mycket bättre än NOLL !
När jag kom hem stod maten på bordet, så de va bara och sätta sig till dukat bord.

Tänkte jag skulle börja plugga lite samhäll innan min älskling kommer ikväll.
Men de får vi väl se hur de blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0