Hello,Hello baby


Somnade riktigt skönt igår måste jag säga.
Utvilad klev jag upp och drog till skolan.
Alexandra & Pukan hade dagens idrotts lektion så vi hade boxning.
KJ fick bli min partner och jo ja, de va en liten speciell upplevelse.
Men vi klarade oss igenom passet utan några brutna fingrar.
 Gick och duschade, sen blev de att sitta av ÄNNU en engelska lektion.
Fy fan så VÄRDELÖSA TIMMAR, vi gör juh fan ingenting och nästa vecka ska vi ha gramatik prov (Y)
Lunch,spanska sen skulle vi egentligen ha haft fotboll, men Paul skulle på möta så istället slutade jag 12.15.
Spenderade tiden till 13.30 framför datorn. Tog bussen hem, gick hem till Simon och hämtade TEO.
Så nu ska jag plugga Teori de närmaste månaderna :)
Tänkt jag skulle va effektiv och plugga på geografin, men än så länge (17.42) har jag inte orkar slita mig från datorn.. Hmm..
Men nu får de bli hård pluggning !

Aleksander du är den BÄSTA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0