¨

Veckans första skoldag va en tisdag, och jag måste säga att de faktiskt kändes väldigt konstigt och börja veckan med en tisdag. Men jag överlevde ändå, även om jag gick med världens huvudvärk hela dagen !
  Sov igenom hela första lektionen, men sen orkade jag hålla ögonen öppna resten av dagen. Mr Ljung & Widemark va bort hela dagen, och jag måste påstå att de märktes väldigt väl att ni va borta pojkar !
Dagens fysiologi lektion va inte värst effektiv, men det bjöds iallafall på prisutdelning och kladkaka ála Mr ljung!
Mycket mycket trevligt !

Anledningen att de bjöds på kladkaka va p.g.a att vi har infört en ny tradition ! Varje vecka ska två stycken ur klassen baka nått gott fika till resten av klassen helt enkelt. Vi får se hur bra de går, men man kan ju hoppas på att de håller hela vägen ut iallafall !

Ikväll väntade det ett långt löppass, sen blire ett sista pump pass för den här försäsongen.



De vinnande laget !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0