En slapp vecka som ändå innehåller mycket...

Ännu en dag då man sluta extra tidigt då vi inte hade nån fotboll idag.
 Matilda & Josefin hade sin idrotts lektion idag och den bestod av VATTEN GYMPA !
Vatten gympa är något som jag har underskattat väldigt mycket, men FAN va jobbigt de var.
Kändes som jag skulle sjunka som Titanic men som tur va så klarade jag hålla mig ovanför ytan.
  Efter en timmes slit vare dags för engelska grammatik prov som, tja gick ganska käpprätt åt helvet TYP!
men har ingen annan att skylla på än mig själv!
Påsklunchen satt perfekt i magen innan vi hade sista lektionen spanska.

Efter spanskan tänkte jag att jag skulle sätta mig vid en dator och försöka göra lite nytta, men istället hamnade jag i en soffa på bibloteket istället mä Dennis,Johan & Oskar. En timme gick ganska fort  när vi bara att och pratade skit så sen vare bara att knalla iväg till bussen.
  Nu sitter man hemma och ska skriva klart PM:et inför de muntliga framförandet imorn.

- Ikväll blire att bara ta de lungt och ladda inför morgondagens kraftansträngning !
TillmaZ ska ge sig på ett yttligare försök att lyckas i Rena Rama Natta xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0