En repris mån tro ?


Dagens absoluta ljuspunkt va helt klart när man fick se att både Robyn & Volbeat kommer till festivalen i sommar. Hur ortoligt bra kan de bli ? Förutom Volbeat & Robyn kommer Kent iår. Alla dessa tre va på festivalen 2008 och de va den bästa festivalen någonsins. Ska denna festivalen bli en repris tro ? Jag har 3 spikade konserter iallafall som jag SKA SE " Fan va nice ! Nu äre verkligen så att man vill ha sommar och festival !

Annars har första skoldagen gått bra. Måndagarna kommer inte bli några värre kraft ansträningningar då vi endast har 3 lektioner denna dag. Men jag klagar inte om jag säger så !
Efter skolan drog jag & gabbi hem till hennes mamma, hämtade idrotts skor och lekte lite mä de små kattungarna. Uh jag vill också ha en sån liten en !
Sen drog vi hem till hennes pappa och droppade av grejern innan vi senare kunde gå ut på en promenad och samtidigt hämta ut Daniels överraskings present till gabbi. Presenten bestod av en tavla med daniel på och jag tror den uppskattades väldigt mycket - så bra jobbat Daniel !
Svänge in på sam och solade lite innan vi kunde gå hem till gabbis pappa och äta, prata lite.

Vid 6 gick vi ner till KOnsum och köpt kollegi block åt fröken Blomberg, och sen gick jag till bussen.
Nu sitter man hemma och har precis bestält hem TEO !
Så nu ska de övas inför körkorts teorin kan jag lova.

Ska försöka hinna plugga lite samhäll också innan veckans bästa tv-program börjar. Nämligen Familjen Annorlunda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0