en dag snart förbi, bara 6 dagar kvar


Lovets första dag spenderades tillsammans med älsklingen.
Efter att ha stängt av väckarklockan sisodär 4 gånger lyckades vi försova oss lite och de blev en stress frukost för min del. Men halv 10 stod vi på perongen i Edane och vi hann mä tåget.
Tåget var såklart försenat, men vi kom på och en timme senare var vi i Ockeman town.
Suget att få åka till Karlstad va ganska stort från mitt håll, men jag fick vika mig för alex och åka åt andra hållet.
Köpcentret va dagens atraktion och jag kan lova att vi hann gå mer än 2 varv innan vi skulle åka hem igen.
Men de va en mycket trevlig tripp ändå, hann få mä mig en lång tröja,örhänge och ett hårband.
Så jag klagar inte. Måndag på köpcentret betyder väldigt lite folk vilket var ett STORT plus. Inte så många jobbiga norskar på centret, förutom i GLITTER butiken. Hmm, joja ibland undrar man allt hur dom tänker ?
Men vi hann se några kända ansikten innan de va dags att dra sig hemmåt.

Väl i Arvika blev de en promenad hem i ovädret - SNÖ HELVETE FÖRSVINN !
Fixade lite inne, innan vi bestämde oss för att skotta uppfarten.
Problemet har tidigare vart att ta sig in på uppfarten då en stor snövall vart ivägen.
Men efter våran skottning tror jag snarare att problemet är att ta sig ut då vi skottade fram asfalten på uppfarten.
Detta betyder i sin tur att de är en dm kant mellan asfalten och snön som ligger på vägen utanför. Och detta lilla gup kan vara ganska stort iallafall för den lilla röda pärlan som inte är speciellt hög.
Men vi märker väl imorn om dom tar sig ut eller inte !
Väl inne blev de att gör mat till restan av familjen - TACOS - måste va en av de enklaste maträtter att göra !

Resten av kvällen har spenderats framför tvn och SÅKLART ett avsnitt mä Familjen Annorlunda - Uh va jag älskar den serien !

Imorn är en ny dag men än så länge inga större planer på vad som ska ske mer än att de är träning på kvällen så vi får väl se vad dagen har att erbjuda !

- älskling du är min ABSOLUTA favorit och jag LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅÅÅ till Spanien.
Bara 3,5 månad kvar NU :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0