don´t stop me now

Gårdagens lilla power-napp resulterade i att jag absolut inte kunde somna, och låg bara och tänkte i timmar istället. men tillslut somnade jag som tur var.

Imorse var de på nollan när man skulle gå till skolan så syrrans väst fick bli mitt sällskap idag.
Måste säga att de kändes mycket skönt att lämna vinter jackan hemma för en gångs skull.
Väl i skolan har väl allt vart som vanligt. Den enda förändringen efter sportlovet är att vi nu inte längre har någon matte, vilket betyder att jag faktiskt slutar 14.15 på torsdagar. Vilket inte känns helt fel efter att ha gått till 30 över 3 nästan varje dag innan i 3,5 termin.
Fick sluta ännu lite tidigare idag på grund av hårt jobb. Så nu sitter man framför datorn i skolan och väntar på att klockan ska bli halv 3 så man kan ta tåget hem.

Ikväll blire att plugga en sista gång, sen blire träning.
De ska bli lite spännande och se vad kvällens träning har att erbjuda.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0