detta kändes ju inge vidare..

Satt i 45 minuter och väntade på att de skulle visa om Erika.
Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, men jag såg det iallafall.
Även fast inslaget inte va mer än 4-5 minuter så var det HEMSKA minuter.
Kunde bara se framför mig hur hon bara ligger där p golvet när han prata mä SOS personalen.
Man hör verkligen hur mannen är väldigt förtvivlad, men ändå blir man så jävla arg på honom.
ALLT ÄR SÅ JÄVLA SJUKT, MEN DE ÄR DEN VERKLIGHET VI LEVER I TYVÄRR !

Nu blire bädden och försöka somna medan miljoner tankar och bilder snurrar i skallen.
Hmm, jag får ge de ett försök iallafall.

Erika vi kommer ALDRIG glömma DIG :´(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0