den ena va värre än den andra


även tisdagar ser ut att inte bli allt för jobbiga i vår.
Nu när matten är borta från schemat så har vi två lektioner-lunch-en lektion-lunch-dubbel lektion.
Så jag ska nog överleva detta utan några större problem.

Dagen har förutom de beståt av MYCKET skratt.
Mest från mig & matilda då mina ordval och hennes idéer inte vart dem bästa idag.
Men ibland måste man har såna dagar också.

Solen har även skinit hela dagen och de har vart ett riktigt stort PLUS !

Med mat i magen kan jag nu gå och sätta mig och läsa lite samhäll och hoppas på att fokuseringen är på topp.
Ikväll blire löpning & HK mä laget, näst sista gången nu på HK.
Så ikväll blire att lasta på lite till för en NÄSTSISTA kraft anstäningning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. ja man måste ju få ha sina "veckodagar" :D

2010-03-09 @ 21:09:40
Postat av: Malin

haha jo man måste ju de Matilda ;)

2010-03-10 @ 16:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0