de gäller att ta vara på tiden !

Ännu en mycket lyckad dag på detta lov som snart är slut.
Än så länge är jag helnöjd med lovet och slutet kommer även de bli mycket bra.

Dagen började med att jag följde Alex till tåget, fick mig en morgon promenad på köpet och de va inte helt fel måste jag säga. Gick tillbaks hem och bytte kläder, åt frukost och läste tidningen.
- märkt att utan tidning på morgonen så känns de som man missar nått, så tidning VARJE morgon TACK -
Vid nio kom Per & Haiyang och hämtade mig, vi åkte vidare till Karlstad och hem till Per lägenhet en sväng innan jag och Haiyang kunde åka ner på stan för att leta klänning. Efter nån timmes letande fann vi allt vi behövde till bröllopet och fram för allt tror jag Haiyang va mycket nöjd mä klänningen och skorna !
Skulle egentligen SPARA på pengarna efter charlottenbergs trippen i ¨måndas, men de gick inge vidare då jag kom hem med ännu en t-shirt och en stor perm. Men jag blev nöjd och jag får väl snåla lite till även denna månaden.
Hann mä kvar i 1 tåget hem från Karlstad så bestämde mig för att åka till stan en sväng iställe för att åka hem. I stan möte jag upp Gabbi och vi gick och fikade en sväng på Sunday och pratade av oss REJÄLT ! Efter att ha suttit där i 1,5 timme begav vi oss på stan en sväng innan jag kunde ta tåget hem. Fick sällskap av Sofia en sväng och de va inte helt fel ! Hemma blev de att äta sen sätta igång med mitt nuvarande projekt, nämligen att sätta in alla gamla foton i min NYA fina perm. Detta är ett jävla pill jobb måste jag säga, men förhoppningsvis blir de mycket bra i slutänden !

Ska dra i mig en smörgås sen vänta på att klockan ska bli 20.45 så man kan få träna. Va evighete sen man va på gräset så de ska bli gött och komma tillbaks.

- Imorn blire antagligen en lung dag hemma, lörda = va mä jennifer, Sönda = CUP :D



Tidskrävande jobb utan dess like !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0