de blev lyckat trots allt..

Mamma skulle bort idag igen så egentligen vare min tur och laga mat.
Men jag tänkte fråga eric om han ville hjälpa mig för de går lite fortare då tänkte jag.
Hade förvöntat mig ett BLANKT NEJ,som man brukar få när man frågar om hjälp men IKKE.
Idag va min käre bror på mycket bra humör och han hjälpte gärna till och laga maten.
Köttfärs och Spaghetti fick de bli och vi lyckades faktiskt väldigt bra !
Ibland har min bror allt sina stunder kan jag lova !
Så tack för hjälpen Eric ;)

Nu sitter jag i sängen och lyssnar på Chris Brown, men lär få stänga av datorn snart om jag ska kunna plugga nått, annars blire lätt att man BARA ska kolla en sista grej sen är klockan visst väldigt mycket och man ska iväg på träning.

Så blire de att stänga av datorn och göra en sista kraft ansträngning inför provet imorn !


Midsommar 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0