But first, it's your chance,Take my hand, come with me

Dagen vi alla väntat på är här !

Vaknade upp Aleksander och de va inte helt fel, gjorde mig iordning, åt frukost, sen blev de att springa ner till bussen.
Väl i skolan gick de fort och 2 timmar historia och 1 h & en kvart gick fort även de. Lunch, sen dagens höjdpunkt DRAMA. Inget absolut krävande arbete måste jag säga.
Håller på att planerar en pjäs och idag tror jag allt släppte. Vi bytte story, och den här känns helt klart mycket bättre ! Slutade en timme tidigare, så tog tåget hem sen choockade jag mig själv med att gå ut och springa !
Mä musik i öronen gick de absolut mycket lättare och nu känner jag mig otroligt stolt över mig själv.
Har precis åte mat och nu väntar jag bara på att mamma ska skjutsa mig till Alex.

Blev inge The Roof idag, men vi tar de en annan dag :)

Imorn hoppas vi på mycket sol, så man kan få njuta extra mycket av dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0