blev ingen fortsättning för mästarna..

sitter framför tvn och är inte allt för nöjd.
Färjestad åkte ut kvarten och joja de blev inge mer tyvärr.
Men men sätter man inte chanserna så vinner man ingen match.

Annars har väl dagen vart otroligt dryg men ändå väldigt skön.
Försov mig imorse så de blev mjukisdag idag!
Första timmen bestod av att lyssna på muntliga framförande från halv id2 och jag måste säga att alla klarade de väldigt bra. Så bra jobbat flickor och jocke !
Efter denna njutning blev de en timmes engelska, för en gång skull så gorde vi nått på engelskan !
Men tror ju inte att engelska provet kommer gå så bra  imorn för de ändå dock :(
Satt och fördrev lite tid mä matilda och anna innan vi kunde gå och äta.
  Spanska en timme, sen ännu en håltimme ! Matilda har inget språk på tisdagar och hade därför gått till sin farmor för att fördriva till och lovade att inte somna.
MEn när jag och Anna kommer hem till matildas farmor så visst sov hon.. HAHA
så jag och anna fick sitta och prata lite mä matildas farmor innan matilda äntligen vaknade till liv igen.
  Två timmar fysiologi va det sista på dagens schema och allt gick de fort, och de NY BAKTA bullarna va jätte goda lina & linnéa ! HAHAHA.

Drog hem och åt sen belv de att slappa en kort stund innan de va dags för styrke träning på skolan i Edane mä laget. Kändes otroligt skönt och få träna tidigt för engångs skull måste jag säga.
Nu har man kunna sett på både mästarnas mästare finalen OCH färjestad matchen !

Måste även tillägga att idag är de PUKANS 18 års dag ! Grattis igen Rebecca ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0