ändrade planer igen ?

Gårkvällen spenderades framför tvn där man zappade fram och tillbaks mellan Så ska de låta/Skavalan och Let´s dance. Måste säga att Mattias dansade bäst och va värdig och vinna !
Sen blev de att se på den nya Wallander filmen, men jag va för trött för att oraka se den så jag somna inom loppet av 30 min xD
Så nu när man är uppe hyfsat tidigt och aleksander ligger och sover tänkte jag att jag skulle se klart på filmen.
Skulle åkt till Rackstad och kollat på Big Air tävlingen idag, men de ser inge lovande ut mä vädret precis så vi får väl se vad vi kan hitta på istället.
Ikväll blire iallafall middag på smultrongatan och lite barnpassning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0