you're way to good at it

Friidrotts-kms funktionär på vik idag har inte vart allt för jobbigt.
Barnen sköte sig bra och även så gjorde vi idrottare !
Efter denna kraftansträning blev de en vända på stan med Matilda innan man kunde gå till tåget.
- tänk va ett körkort kunder underlätta tillvaron när man SLIPPER vänta på bussar/tåg !
Väl hemma blev de att knalla iväg hem till farmor & farfar för att klippa deras gräsmatta,
efter detta blev de hem och njuta av pappas mat - PIZZA ! Hahaha..
Första gånger på över ett helt år som jag faktiskt testade äta MYCKET (en halv) pizza !
Dom ringde nämligen från Barnmedicinska igår och sa att jag kunde börja testa äta tomat igen i små mängder om jag kände mig redo och inte hade några exem kvar. Så vi slog på stort och köpte pizza idag.
Än så länge känner jag inget kliande på kroppen, så vem vet, jag kanske kan börja få äta tomat igen i sommar?

Hel ledig ikväll så ska fixa lite inför imorn, sen blire BARA rent slappande !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0