vart är solen ?

Första dagen på riktigt länge som inte solen tittar fram och de känns riktigt tråkigt.
I hopp om att solen ska titta fram under dagen så tog jag på mig korta kortbyxor, viket inte känns helt rätt just nu. ´Men vi får hoppas på att regne håller sig borta.
Imorse blev de en lite somorgon till åtta, sen blev de att ta halv nio bussen in till stan och gå till tandläkarn för andra gången inom loppet av en vecka.
Men min tand är nu lagad och jag klarade mig utan några värre smärtor.
   nu sitter jag på skolan och väntar på att klockan ska gå så att man kan få åka ut till ingestrand.
12.00 väntas det avslutning med fotbollen i skolan och jag känner att idag äre MIN dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0