Underbara dagar radar upp sig en efter en !

Ännu en dag med strålande solsken och jag har inga som helst klagomål !
Jag & Alex tog en liten sovmorgon imorse innan vi gick upp och
duscha och sätte oss uta för att njuta av frukosten och det underbara vädret.
Fotboll,solning fick bli våran huvudaktraktion innan vi begav oss in mot stan.
Alex drog till gymet medan jag drog ett varv på stan innan jag kunde gå till statsparken
och sätta mig på en bänk och njuta av vädret och en enorm mjukglass som varken Vadman ELLER lengan fixat.
- Nått som faccinerade mig under den tiden som jag satt i parken var att,
 genom paken passerar otroligt många som man känner under en liten tid. 
Inom loppet av tretio minuter hann tillexempel Alexandra,Oskar,Josefin,Marie,Sandra,Linnea,Emelie,Amanda,Jejja strosa igenom parken, antingen på cykel eller till fots.
När alex tränat klart tog vi en promenad till styckåsen där alex skulle klippa sig, efter en halvtimme kom en mycket nöjd och snygg pojkvän ut och vi kunde bege oss hem till smultrongatan. Där väntades mat och blev de iväg på träning !

Imorn blire Arvika Cup och lite kvalitets tid med Gabriella, vilket va ALLDELES för längesen !


Kommentarer
Postat av: Oskar

Så det var du som satt där ja, kollade flera gånger men va inte säker, kanske syntes ;)

2010-06-20 @ 11:02:40
URL: http://ockeman.blogg.se/
Postat av: Malin

ja de va jag :P HAHAHA, jo de syntes ganska väl :)

2010-06-20 @ 21:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0