Tillbaks i civilisationen !

Äntligen funkar vårt internet igen och jag kan äntligen hänga mä lite i svängarna.
  Igår vare dags för sista klassiker i årskurs två, och efter mycket om och men kom jag och gabbi i mål på 1h 57min.
Taktiken att gå uppför och springa nedför va mycket bra, så nästa år kan vi försöka och springa hela loppet kanske ?
Väl hemma sätte jag mig i solväggen, och tack och lov så syns det faktiskt idag.

Idag är man L E D I G vilket känns otroligt skönt. Solen skiner och de är inte ett moln på himeln.
 Men såna här lediga dagar får man ta vara på genom att arbeta lite. Endast 4 lådor plant kvar som ska
sättas, sen har jag drage in mina pengar. Så ska åka vid 10 och sätta dem, sen blire en snabb visit till tandläkarn innan man kan åka hem och lägga sig i solen.

Jag kan inte göra nått annat än älska det liv jag lever just nu.
Ednast 20 dagar kvar till Spanien och de känns helt UNDERBART !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0