Kan inte annat än älska vädret

Att sätta plant i detta vädret va inga som helst problem.
Under drygt 2,5 timme gick jag och njöt av värdet och poff
 så va alla planter satta och pappa kunde komma och hämta mig.
Åkte till donken för att få i oss lite lunch, haha..Nytta som stryk - Jo tack vi vet ! 
Efter denna exelenta lunch skjutsade pappa mig till sph för att duscha, efter en välbehövlig dusch gick jag till skolan och skrev ut ett nytt CV. Gick till tandläkarn och fick tänderna fin fina.
 Sen började jag traska iväg mot OK. Pratade lite mä Sune,
sen vare bara att traska tillbaks till staden med en glass i handen och solen i ögonen.
I såna här lägen kan man inte göra nått annat än ÄLSKA de svenska sommar vädret.
Ska försöka lista ut va mamma hade tänkt att vi ska äta idag, sen blire åter ut och njuta av de vackra vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0