Hur hittar han vinkeln ?

Macion stänkte nyss in Brasilens första mål,
och man kan inte säga nått annat än att de va riktigt snyggt
- Hoppas på att Nord Korea ska skrälla lite och vinna matchen, men vet inte ja ?

Snart har man nötat av två dagar av årets sommarlov
 och jag måste säga att än så länge
är jah riktigt besviken på vädret. Varför kan inte solen titta fram?
Visst är den fram lite då och då, men då blåser de ju som sjuton! hmm..
Men vi hoppas på bättre väder imorn och ingen blåst.
  Men trots blåsten så har jag och alex trotsat vädret
och försökt sola lite lite iallafall.
Hela dagen har i stort sett spenderats på smultrongatan 2
och de har vart riktigt skönt. Efter en körlektion och lite cykel letande
så var våra magar riktigt hungriga och de fick då  bli Thai Take Away
 som fick mätta våra tomma magar.
  Moder Jord kom och hämtade mig runt 5 och då blev
 de att åka och handla en sväng sen blev de iväg på träningen.
 Efter gårdagens förlust så  kändes de riktigt skönt att vi tog tag i saker
idag och började ånga på lite mer !

Mitt hopp om att Korea ska vinna är i stort sett borta, för Elano gjorde nyss 2-0 för Brasilien..
Jaja bättre lycka nästa gång Nord Korea, Jag & Frida håller på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0