Han matar ju henne !

Visst fick vi med oss 3 poäng igår, och första halvlek bjöd på ett riktigt målkalas då vi hann göra hela 5 stycken mål! De två senaste hemma matcherna har resulterar i 11 gjorda mål och så många mäl vet jag inte om Kronans FK någonsin lyckas med i två matcher efter varanadra på Edevi IP? efter matchen åkte vi hem till Alex och såg på de stora Bröllopet medan resten av familjen grejade med altanbygget som äntligen blev klart igår. Efter att ha sett ett riktigt bra tal av Daniel blev man riktigt rörd, men samtidigt växte en stor längtan att en dag få ett sånt tal av den man älskar mest av allt på denna jord. Men en dag framöver när jag blivit STOR då ska jag också gifta mig! Dagens har idag bestått av packning av Mallorca grejer,fotboll och allmänt lungt. Såg 95 finalerna på Arvika Cup och jag måste säga att jag va mer imponerad av Arvikas p95 i fredags när dom spela. Men dom vann iallafall matchen ! Efter nån timme ute på vik så kom mamma och hämtade oss och skjutsade hem aleksander och mappe. Nu väntas det 2,5 dag utan alex sällskap innan vi åker till Mallorca. Ska bli riktigt underbart att få komma iväg och bara njuta av solen i en vecka tillsammans med bästa tänk bara sällskapet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0