ETT HALELUJA MOMENT !

Min sommar är räddad,
- Tack matilda för att du tipsa mig. 
Från och med den 10 Juli hittar ni mig på OKQ8.

Dagens skolgång bestod av EN lektionen mellan 10.15 till 11.30 vilket inte kändes helt fel.
Va duktig och åkte till skolan redan vid 9 för att skriva lite på historia arbetet.
Lyssande på 3 redovisningar sen va allt DONE !
  Dagens hemmagjorda broccolisoppa var inget som lockade, så istället drog jag och josse ner på stan och åt på Thai Köket. I solskenet satt vi och njöt av lunchen och pratade om allt mellan himmel och jord.
Jag hade även mina misstankar om vad förken Andersdotter höll på med !
Men jag ska inte säga för mycket ifall de inte var så, MEN om de var så, SÅ GENOMSKÅDA jag dig matilda !
Efter en utsökt lunch blev de ett varv på stan. Även fast jag skulle hålla inne på kläd pengarna denna månaden så kom jag ändå hem med två t-shirtar. Men jag är jätte nöjd med dem båda så de va väl värt det.
Även josse fick med sig två t-shirtar inna vi kunde gå vidare på stan.
En student present är nu fixad, så nu har jag iallafall en mindra att tänka på.
   Sa hejdå till Josse och tog halv 2 bussen hem till kära Edane.
Väl hemma bytte jag om, och sen bar det iväg hem till farmor & farfar för att klippa gräs.
100 kronor rikare kunde jag sen återvända hemmåt för att äta mat.

Nu sitter man och laddar inför dagens träning.
Efter gårdagens vinst över Norrstrand väntas en mycket lung träning och de ska bli riktigt skönt.


Lunch buffé på Thai är inga fel !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0