De hinns inte riktigt mä...

Solen skiner och dagarna är fullbokade med massor av olika saker.
Detta leder till att tiden framför datorn blir ytters liten, men de är sånt man får ta.
Nu gäller de som sagt och ta vara på solen så länge som den skiner "

Fredagen bestod av DEN SISTA inlämingen av mitt sista arbete i årskurs 2.
Vilket kändes riktigt skönt att de äntligen va över !
Efter detta vare bara att börja göra sig redo för dagens multisport-tävling.
En tävling som innehöll:
- Årets första dopp
- Otrolig möra lår
- Kramp i vaderna
- Stekande sol
- 3 timmar med
ett gäng svettiga tjejer på cykel.
Trots ett jävla kämpande så vann vi inte, men vi kom två och vi gjorde allt va vi kunde.
Mycket bra jobbat tjejer, nästa år kör vi på RIKTIGA cyklar, som är pumpade och har växlar som funkar !

LÖrdag morgon vakna man upp hemma hos alex och trots gårdagens bravader så hade jag inge större känningar i kroppen trodde jag ! Tills jag satte mig på cykeln igen, FY FAN VA ONT JAG HADE I RÖVEN !
Men men, de va bara och bita i det sura äpplet och trappa iväg till OK för att köpa bränn skivor.
Brände en skiva sen blev de att bege sig hem till Edane.
Åt mat och laddade inför dagens match med massor av vatten.
15.00 började matchen mot Bråten, och 13 minuter senare hade Malin Bengtsson skruvat en hörna i div 3 !
Så äckligt gött å äntligen få göra mål i div 3 ! Förutom mitt mål hann vi stänka in 5 till och de va ett riktigt målkalas på första hemmapremiären på Edevi. VI vann matchen med 6-0 och med ett stort leende kunde vi lämna planen.
      Det stora leendet fick följa med resten av kvällen då det väntades grillning hemma hos fröken Liljestrand. En kväll som blandades med god mat,kub,skratt och massor utav musik i alla olika former. Premiär kväll på Bryggan va kvällens stora huvudaktivitet för de som hade åldern inne. För min egna del blev de en lugn kväll som avrundades med en film och i armarna på älsklingen.

Söndag morgon blev de upp någolunda tidigt för att åka till Charlottenberg med Familjen Andersson i jakt efter kläder till Spanien resan. Efter mycket om och men kom alla därifrån med minst en varsin påse och de var väl tur. Väl hemma hos Alex blev de mat och solning innan vi kunde dra hem till Alex mormor en timme innan jag åkte hem till Edane.
Nu sitter man hemma och tänker på hur jävla slapp nästa vecka kommer bli.
Imorn blire tandläkarn och laga en tand, sen minigolf på ingestrand. Inte allt för jobbigt !

Matilda va laddad inför multisporten


Herrarna Andersson va inte allt för roade stundvis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0